تودیع و معارفه رئیس شعبه تامین اجتماعی شهداد کرمان

طی حکمی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان، علی نظری چمک به عنوان سرپرست شعبه شهداد منصوب شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، محمود شیخ‌شعاعی با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین اسدی، امام جمعه شهر شهداد علی نظری چمک، را به عنوان سرپرست شعبه شهداد منصوب کرد.

شیخ‌شعاعی ضمن تقدیر از زحمات محمد ایران‌نژاد پاریزی به عنوان یکی از رؤسای موفق شعب، برای وی در سمت معاونت مالی و اداری شعبه دو کرمان آرزوی موفقیت کرد. همچنین وی با معرفی علی نظری چمک به عنوان رئیس جدید شعبه شهداد، ابراز امیدواری کرد موفقیت‌های شعبه از این پس هر چه بیشتر در مسیر اهداف سازمانی ادامه یابد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان همچنین در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین اسدی ضمن معرفی اجمالی سازمان تامین اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف اشاره ای به پوشش پایین بیمه‌شدگان در این شهر داشت و بیان کرد: ظرفیت نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد، بهزیستی، معین‌های اقتصادی و حتی خیرین در بیمه کردن مردم محروم و کم برخوردار به جهت تامین آینده آنان و خانواده‌هایشان کمتر از ساخت مسجد و مدرسه نیست و به نوعی باقیات صالحات در حوزه مسئولیت های اجتماعی خواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اسدی با تقدیر از عملکرد مطلوب و همراه با رضایت کامل مردم از رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شعبه شهداد اطلاع رسانی خدمات این سازمان و تامین آینده خانواده ها را حلقه گمشده منطقه دانست و تاکید کرد: من بعد با همکاری ریاست جدید شعبه شهداد از هر تریبونی که امکان این امر میسر باشد در جهت گسترش فرهنگ بیمه ای و کمک به معیشت و تامین آینده مردم کمک خواهیم کرد.

کد خبر: 74316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =