پرداخت ماهانه ۷۰۰ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی همدان

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان از پرداخت ماهانه ۷۰۰ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان همدان، جواد جمور در دیدار با سلمان اسماعیلی؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر و احمد آریایی‌نژاد؛ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گزارشی از وضعیت بیمه شدگان استان ارائه داد و گفت: بیش از ۴۷.۷ درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که ۱۲۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان ملایر را شامل می‌شود؛ همچنین بیش از ۹۰ هزار نفر نیز از سازمان مستمری دریافت می‌کنند که مبلغ دریافتی مستمری‌بگیران ماهیانه بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان را شامل می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های لازم درصدد هستیم این پوشش بیمه‌ای را به تمامی افراد جامعه استان تسری بدهیم و درسال‌جاری درصد پوشش را به ۵۰ درصد برسانیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان با بیان اینکه خدمات غیرحضوری سازمان در حال گسترش است گفت: بیش از ۵۷ خدمات سازمان در قالب تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود و بیمه‌شدگان در سراسر استان می‌توانند با نصب برنامه کاربردی تامین من که با نرم‌افزارهای گوشی‌های هوشمند سازگار است این خدمات را بدون مراجعه به شعب تامین اجتماعی و کارگزاری‌ها دریافت کنند.

دراین دیدار نیز اسماعیلی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر ضمن تقدیر از مدیرکل و همکاران استان افزود: خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی قابل تقدیر و تحسین است و تمهیداتی نظیر این خدمات رضایت‌مندی از سازمان را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در استان و به ویژه در شهرستان ملایر باید از طریق شستا سرمایه‌گذاری کند که در این راستا فرمانداری حمایت‌های لازم را با توجه به ظرفیت‌های شهرستان انجام خواهد داد.

همچنین آریایی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از همکاران سازمان افزود: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان گسترده مردم نهاد است و ما در مجلس شورای اسلامی تا حد توان از اهداف و سیاست‌های این سازمان به خاطر منافع مردم حمایت خواهیم کرد و سازمان را در تحقق اهداف خود یاری خواهیم کرد.

وی که در شعبه ملایر حضور یافته بود از قسمت‌های مختلف شعبه بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان و بیمه‌شدگان شعبه از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان قرارگرفت.

کد خبر: 71318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =