کاهش تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری استان کرمان

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان در جلسه شورای اداری از کاهش تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمان، جلسه شورای اداری اداره کل تامین اجتماعی استان با هدف ابلاغ برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۳، با حضور روسای ادارات تخصصی اداره کل و شعب سطح استان در محل سالن اجتماعات اداره کل و با حضور تمامی مسئولان واحدهای اجرایی استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان ضمن تقدیر از همکاران به لحاظ اهتمام در تحقق اهداف سازمان در سال گذشته افزود: برای تحقق شعار سال و همچنین اهداف سازمان و تحقق نرم‌های مصوب وصول و افزایش بیمه‌شدگان و سایر موارد، اولویت استفاده از ظرفیت‌های شرکای اجتماعی باشد و در سال جاری نیز مطابق دو سال قبل (در سال ۱۴۰۱ افزایش بیش از ۵ درصدی و در سال ۱۴۰۲ افزایش بیش از ۴ درصدی) افزایشی باشد.

محمود شیخ شعاعی از افزایش ۶.۲ درصدی مستمری‌بگیران استان خبر داد و گفت: با توجه به بهبود فضای کسب و کار استان، تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری کاهش داشته است.

وی بیان کرد: افزایش تعداد کارگاه‌های فعال استان به میزان دو درصد، بخش دیگری از دستاورد استان است همچنین ۴۲ درصد از کارگاه‌های فعال استان مشمول کمک دولت هستند که اهمیت پالایش و بازرسی بیمه‌شدگان مشمول کمک دولت در استان را نشان می‌دهد.

در ادامه معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل، معاون تعهدات بیمه‌ای اداره کل و برخی روسای شعب نظرات خود را در راستای بهبود عملکرد استان در شاخص های مزایای انگیزشی بیان کردند.

کد خبر: 70697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =