افزایش رضایتمندی مراجعان از عملکرد مراکز ملکی تامین اجتماعی گیلان

براساس آمارهای ارائه شده از سوی دستگاهای ارزیاب، در سال ۱۴۰۲ میزان رضایتمندی از خدمات درمانی سرپایی، بستری و کمیسیون پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان نسبت به سال ۱۴۰۱ با رشد مواجه بوده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان، با آمارهای ارائه شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، طی نظرسنجی‌های انجام شده از مراجعان مراکز ملکی تامین اجتماعی استان، میزان رضاتنمندی از نحوه برخورد، ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی، نحوه برخورد و ارائه خدمات توسط واحدهای مختلف و... در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با رشد مواجه بوده است که منجر به افزایش تمایل به مراجعه مجدد به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گیلان و دریافت خدمات شده است.

درحال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با ۱۳ مرکز درمانی و دو بیمارستان بصورت مستقیم و نیز از طریق عقد قرارداد با ۲۴۰۰ موسسه درمانی بصورت غیرمستقیم به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده در سطح استان خدمات درمانی ارائه می‌دهد. همچنین این مدیریت با پرداخت کمک هزینه به بیماران صعب‌العلاج(شامل ۱۰۷ بیماری) و پرداختی‌های غیر شمول بدنبال کاهش دغدغه‌های مالی بیماران است.

کد خبر: 70638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =