بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تأمین‌اجتماعی آبادان به بهره‌برداری می‌رسد

«مرتضی لطفی» عضو هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه تأمین اجتماعی برابر قانون، مسئولیت ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و ذی‌نفعان را عهده‌دار است، گفت: ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تأمین‌اجتماعی یکی از اقدامات اساسی در آبادان است که دست‌اندرکاران با تمام توان در تلاش برای اتمام آن هستند. با توجه به تعهدات مجریان ساخت و مدیریت درمان استان، امیدواریم به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان باشیم و جمعیت تحت پوشش تأمین‌اجتماعی در منطقه، بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، با هدف بررسی میدانی پیشرفت پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تأمین‌اجتماعی آبادان، گروه مدیریتی سازمان تأمین‌اجتماعی از این بیمارستان بازدید کردند.

در جریان این بازدید، تکمیل بخش‌های باقیمانده این پروژه که شهریور ماه سال ۱۴۰۲ به‌صورت موقت تحویل بهره‌بردار شده، مورد بررسی قرار گرفت و به‌منظور رفع آنها تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

توسعه خدمات درمانی، اولولیت تأمین اجتماعی

در ادامه این بازدید «سید مرتضی حسینی» معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی و به‌عنوان مسئول قرارگاه ویژه پروژه‌های عمرانی این سازمان، گفت: تأمین‌اجتماعی به‌عنوان متولی حمایت از اقشار کارگر و بازنشسته، توسعه خدمات درمانی را در اولویت قرار داده است. پروژه ساخت این بیمارستان نزدیک به ۱۲ سال پیش آغاز شده اما متوقف مانده بود که در دوره اخیر مدیریت تأمین‌اجتماعی تکمیل آن در دستور کار قرار گرفت. در این بازدید، برنامه‌ریزی خوبی برای رفع برخی نواقص باقیمانده انجام شد و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسینی با بیان اینکه برای ساخت بیمارستانی در این ابعاد، با قیمت امروز بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان باید هزینه شود؛ افزود: این پروژه طبق آخرین گزارش‌های ارائه‌شده بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تجهیزات مورد نیاز آن هم عمدتاً خریداری و نصب شده است. امیدواریم بتوانیم در اولویت اول، این پروژه را در هفته تأمین‌اجتماعی آماده بهره‌برداری کنیم. شرکت پیمانکار و شرکت خانه‌سازی هم قول داده‌اند که ظرف سه تا چهار ماه آینده این پروژه به‌طور کامل تمام شود و مردم منطقه طعم شیرین دریافت خدمت گرفتن از این بیمارستان را بچشند.

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تأمین‌اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ۳/۵ هکتار و با زیربنای ۱۶ هزار مترمربع احداث شده و در مرحله تحویل موقت است.

گروه مدیریتی سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به استان خوزستان، علاوه بر بازدید از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان، از شعبه یک تأمین اجتماعی آبادان، پلی‌کلینیک تأمین‌اجتماعی سوم خرداد خرمشهر و برخی دیگر از واحدهای اجرایی و پروژه‌های عمرانی سازمان در این استان نیز بازدید کرد.

کد خبر: 70257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =