دیدار مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی اصفهان با نماینده ولی فقیه در استان

مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان، مرتضی حاجی کاظمی، مدیرکل و محمد رجالی، مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان به اتفاق مدیران کل دستگاه‌های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان و جمعی از نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و نمایندگان واحدهای تولیدی و اقتصادی استان درآستانه هفته کار و کارگر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد گفت: هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود آن قدم برای عظمت و بزرگی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان، قشر روحانیت و کارگر را از اقشار مهم جامعه عنوان کرد و ادامه داد: یک قشر، قشر کار و کارگری است و یک قشر نیز کسی است که معنویت را به انسان‌ها می‌آموزد و این دو قشر هر دو از نظر دشمن مساوی هستند.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به ضرورت رفع موانع تولید و هموار نمودن مسیر اشتغال گفت: در استان اصفهان کار بیش از تعداد افراد بیکار است اما افراد نمی‌دانند چگونه این مسیر را طی کنند و دولت و دولتمردان باید بدانند که کارگران، کشاورزان و دامداران همه کارگر دولت هستند و به دولت کمک می‌کنند و تولید انجام می‌دهند لذا باید به آنها کمک کرد و موانع را از سر راه آنها برداشت.

نماینده ولی فقیه در استان به ضرورت ایجاد کارگاه‌های کوچک و زودبازده در مسیر اشتغال اشاره کرد و افزود: باید کار ایجاد کنید، به ویژه کارگاه‌های قالیبافی و یا تولید قارچ که سرمایه زیادی برای راه‌اندازی لازم ندارد و باید مسئولان امر به این موضوع فکر کنند در استان اصفهان که با مشکلات آبی مواجه است چه مشاغلی می‌توان ایجاد کرد.

مرتضی حاجی کاظمی نیز در این دیدار گفت: با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ "جهش تولید با مشارکت مردم "شاهد کاهش چشمگیری در آمار بیمه بیکاری در استان هستیم که این امر نشان دهنده عزم و تلاش دولت در حمایت از جامعه کارگری و رونق بخشی به فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی است. بدون شک، کارگران به عنوان رکن اصلی تولید و ثروت آفرینی در جامعه، نقشی محوری در پیشرفت و توسعه کشور ایفا می‌کنند. تعهد و پشتکار این قشر زحمتکش، همواره مایه مباهات و افتخار بوده و از دولت سپاسگزاریم که با ایجاد بستر مناسب برای اشتغالزایی و حمایت از حقوق کارگران، به این سرمایه‌های ارزشمند جامعه ارج نهاده و در جهت ارتقای سطح معیشت و رفاه آنان گام بر می‌دارد.

کد خبر: 70238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =