برگزاری جلسه کارشناسی ارزیابی عملکرد واحدهای مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کرمان

جلسه کارشناسی ارزیابی عملکرد واحدهای مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کرمان با حضور مدیر درمان استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کرمان، امین فخر، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان در جلسه کارشناسی که درباره ارزیابی عملکرد برگزار شد گفت: ایده و راهبرد تحول در نقطه تماس با مشتری که از سوی مدیریت درمان استان مطرح شد اکنون محور همسویی و همگرایی با مسئولان استانی و سازمانی قرار گرفته است.

وی افزود: ارتقاء رضایت‌مندی مردم باید به یک رویکرد دائمی تبدیل شود به طوری که فرایندهای خدمت به طور مستمر مورد بازبینی و ارتقاء قرار گیرند.

فخر در ادامه با اشاره به شاخص‌های ارزیابی عملکرد بیان کرد: با تمرکز بر این شاخص‌ها می‌توانیم نگاه آینده‌نگر داشته باشیم و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم.

مدیر درمان همچنین بر اصلاح فرایند پایش و اقدامات لازم درباره اثرگذاری بیشتر پایش‌ها تاکید کرد.

کد خبر: 67793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =