به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان مرکزی، در این مراسم علیرضا حسینی، مدیرکل تامیناجتماعی استان مرکزی به دو سیاست راهبردی هوشمندسازی فرآیندها و کنترل منابع و مصارف سازمان تامیناجتماعی اشاره کرد و گفت: غیرحضوری نمودن ۵۳ خدمت از خدمات سازمان و اجرای آزمایشی لیست هوشمند از جمله اقدامات مهم سازمان در اجرای راهبرد هوشمندسازی است و انجام به موقع تعهدات که مهمترین آنها پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان و مستمریبگیران و مقرری بگیران بیکاری است با نظارت مستمر بر منابع و مصارف میسر شده است.
حسینی افزود: با توجه به پوشش جمعیتی ۱۷۹ هزار و ۵۸۳ نفری این شعبه که ۳۰ درصد از جمعیت شهرستان اراک را در برمیگیرد مسئولیت سنگینی بر عهده رئیس، معاونان و همکاران شعبه قرار داده و با این وجود همواره افزایش رضایتمندی مخاطبان و گسترش چتر بیمهای سازمان با توجه به اصل ۲۹ قانون اساسی باید مد نظر قرار بگیرد و این امر جز با تعامل و همکاری تمامی واحدها میسر نمیشود.
در بخش دیگری از این آیین، جمشیدی از حسن نظر مجموعه مدیریتی استان تقدیر کرد و گفت: از این که توفیق خدمت به جامعه بیمهشدگان و مخاطبان سازمان در جایگاه رئیس شعبه را یافتهام خداوند بزرگ را شاکرم و همانند گذشته با همدلی و همراهی مسئولین و همکاران شعبه تلاش خواهیم کرد به وظیفه اصلی خود که حفظ و حراست از سرمایههای بینالنسلی سازمان که حاصل زحمات بیمهشدگان و قشر زحمت کش کارگر است عمل کنیم.
نظر شما