به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابطعمومی ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، «امیرعلی اوسط» با اشاره به برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرکرد همزمان با دور دوم سفر ریاستجمهوری و هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری، گفت: ارتباط مستقیم و بدون واسطه مدیران با مردم از راهبردهای دولت سیزدهم است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدف حاکمیت مردم در همه حوزهها رقم خورد، گفت: هرچه ارتباط با مردم گستردهتر باشد میزان رضایتمندی عمومی افزایش مییابد.
اوسط همچنین مهمترین درخواستها و مطالبات مردم در میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چهارمحال و بختیاری را در حوزههای اشتغال، توسعه کارآفرینی، تسهیلات مشاغل خانگی و یارانه عنوان کرد و افزود: همه درخواستها با ارجعیت پاسخ داده خواهد شد.
رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار بیان کرد: حوزههای مأموریتی این وزارتخانه جمعیت گستردهای از کشور را شامل میشود و بیشترین درخواستها به میز ارتباطات مردمی واصل شد.
اوسط با بیان اینکه در روز نخست برپایی میز ارتباطات مردمی به ۱۱۸۰ درخواست مردمی رسیدگی شد، گفت: درخواستهای مردم عزیز چهارمحال و بختیاری مبنی بر دریافت تسهیلات اشتغال و توسعه کارگاههای کوچک، نشان از امید به آینده و ظرفیتهای بیشمار این استان دارد.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد حضور هیأت دولت در استان بتواند به ارتقای شاخصهای توسعهای منطقه منجر شود.
نظر شما