به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گیلان، در این ملاقات مردمی، مهدی خدمت بین دانا، ضمن بررسی مسائل و مشکلات مددجویان که عمده این مباحث مربوط به مسکن، درمان ، اشتغال و مساعدت مالی بود دستور اقدامات لازم را صادر کرد.
مدیرکل بهزیستی گیلان در این ملاقات مردمی بیان کرد: مددجویان و توانخواهان بهزیستی استان میتوانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی " ٣٠٠٠٥٩٦٠ " با "ذکر شهر و شماره تلفن " مطرح کنند و اطمینان داشته باشند که مسائل و مشکلات مطرح شده مددجویان و توانخواهان از طریق این سامانه به سمع و نظر اینجانب رسیده و از طریق اداره پذیرش و هماهنگی به مشکلات آنان رسیدگی میشود.
نظر شما