به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان، در این ملاقات مردمی که صبح روز چهارم مهرماه انجام شد مهدی خدمتبین دانا ضمن بررسی مسائل و مشکلات مددجویان که عمده آن مربوط به مسکن، درمان ، اشتغال و مساعدت مالی بود دستور اقدامات لازم را صادر کرد.
مدیرکل بهزیستی گیلان در این ملاقات مردمی بیان کرد: مددجویان و توانخواهان بهزیستی استان میتوانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی "٣٠٠٠٥٩٦٠" با ذکر شهر و شماره تلفن مطرح کنند و اطمینان داشته باشند که مسائل و مشکلات مطرح شده مددجویان و توانخواهان از طریق این سامانه به سمع و نظر اینجانب رسیده و از طریق اداره پذیرش و هماهنگی به مشکلات آنان رسیدگی میشود.
نظر شما