به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی گیلان، محمدرضا رسولی، رئیس اداره مستمریها و سرپرست معاونت تعهدات این مجموعه با اعلام این خبر افزود: روند رسیدگی به پروندههای ادعای سابقه و اصلاح عناوین شغلی، فرایندی جاری در تامیناجتماعی است که صرفا در هفتههای اخیر به دلیل تعیین تکلیف استعلام صورت گرفته از مبادی ستادی موقتا متوقف شده بود .
وی با اطمینان خاطر به شرکتها و بیمهشدگان متقاضی رسیدگی که اقدام به تکمیل فرمهای اولیه و اخذ نظر اداره کار کردهاند بیان کرد: روند بررسیها با سرعت مطلوب و تاکید بر رعایت دقت و حقوق متقابل در حال انجام بوده و برای این منظور اولویت به پرونده افرادی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند تعلق گرفته است.
سرپرست معاونت تعهدات بیمهای اداره کل تامیناجتماعی گیلان با بیان اینکه پروندههای بررسی شده در شعب، برای اخذ مجوز در اداره کل رسیدگی و تایید میشوند گفت: تنها در دو روز گذشته ۳۰ پرونده در این زمینه تعیین تکلیف شده و پیش بینی میشود فرایند انجام کار برای پروندههای ارجاع شده تاکنون، تا نیمه شهریور ساماندهی شود.
نظر شما