به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان گیلان، مدیر درمان تامیناجتماعی به همراه تیمی از کارشناسان خبره درمان، به منظور پایش عملکرد و بررسی کیفت خدمات، روز یکشنبه از مراکز درمانی تابعه غرب گیلان بازدید کرد.
در این بازدیدها حسین ابراهیمی گفت: در کلیه مراکز درمانی تامیناجتماعی، ارتقا کیفیت خدمات درمانی باید در اولویت قرار گیرد تا با استفاده بهینه از امکانات در اختیار و ارائه خدمات درمانی با کیفیت و بهتر، شاهد افزایش رضایتمندی کلیه دریافتکنندگان خدمت به ویژه بیمهشدگان باشیم.
مدیر درمان تامیناجتماعی گیلان با بیان اینکه کسب رضایتمندی بیمهشدگان از اولویتهای مهم و اصلی مدیریت درمان استان است افزود: به همین منظور تیمی متشکل از کارشناسان خبره درمان طی برنامهای مدون از پیش تدوین شده، از کلیه مراکز تابعه سطح استان بازدید بهعمل میآورند و کیفیت خدمات درمانی، نحوه ارائه آن به دریافتکنندگان و عملکرد مراکز را پایش و مورد بررسی قرار میدهند.
مدیر درمان تامیناجتماعی استان همچنین بیان کرد: نیروی انسانی مهمترین سرمایه سازمان است، از همین رو باید با پرورش نیروهای متخصص و خبره و نیز توجه ویژه به مسائل، درخواستها و فراهم کردن ملزومات رفاهی آنها، سطح رضایتمندی همکاران را افزایش دهیم؛ چراکه این امر نهایتا منجر به افزایش رضایتمندی مردم و بیمهشدگان خواهد شد.
نظر شما