به گزارش آتیه آنلاین، مهری طالبی دارستانی در مراسم امضای این تفاهم نامه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: طی شش ماه گذشته حدود ۲۷۰ تا ۲۸۰ هزار شکایت و گزارش تخلف دریافت کردیم که دفتر بازرسی باید پیگیری میکرد.
وی افزود: ابتدا دچار حیرت شدیم که علت افزایش گزارشهای مردمی چه بوده است ولی بعد متوجه شدیم، مردم چون به پیگیری شکایتهای خود امیدوار شده اند حجم شکایتها و گزارشهای مردمی بالا رفته است.
وی ادامه داد: در حقیقت دلیل اینکه تعداد گزارشهای مردمی بالارفته به علت این که اقدامات وزارت مردم موجب امیدواری مردم برای رسیدگی به شکایات شده است.
طالبی دارستانی تصریح کرد: یکی از این اقدامات این بود که سعی کرده ایم تا کمتر از دو ساعت، پیگیری منجر به نتیجه داشته باشیم و این کارها بین مردم بازخورد مثبت داشته و موجب شد تا دیگران هم اقدام به طرح شکایت و گزارش کنند.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین اضافه کرد: نیازمند کمک تک تک مردم هستیم و بخاطر همین کمیته مردمی برای دریافت و پیگیری شکایات تشکیل داده ایم.
وی بیان کرد: اکنون حتی از طریق پیامک های دریافتی پیگیر شکایتها و گزارشهای مردمی هستیم ولی به زودی شماره ای چهار رقمی برای گزارش و شکایت اعلام خواهد شد.
نظر شما