به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، بر این اساس، این قابلیتها شامل امکان احراز هویت آگهیدهندگان، امکان احراز صلاحیت کسب و کاری آگهیدهندگان، امکان احراز وجود خودروی آگهی شده، اختصاص نشان مجزا BADGE، اطلاعرسانی به کاربران و ایجاد امکان مرتبسازی و فیلتر کردن، نمایش مجموع تعداد آگهیهای منتشر شده توسط یک آگهیدهنده و اعلام روش نظارت و قیمت آگهیهای خودرو هستند که توسط سکوهای درج آگهی خودرو شیپور، دیوار و باما اجرایی شد.
در همین پیوند، در نشست خبری "دستاوردهای جدید در حوزه ساماندهی آگهیهای الکترونیکی خودرو" در محل وزارت صنعت، "محمدصادق مفتح" قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی افزود: فضای سایبری یک امکان است که با توسعه زیرساختهای آن در کشور، امکان تغییر روابط تجاری سنتی را ایجاد میکند.
وی گفت: تقویت این ابزارها و ایجاد امکاناتی که بتوان از پتانسیلهای فضای مجازی بیشتر استفاده کرد، برای توسعه عدالت اجتماعی در بخش بازرگانی و تجارت کشور یک ضرورت است.
مفتح بیانداشت: این امکانات در راستای اینکه خریداران و مشتریان از صلاحیت فروشندگان و سلامت کالا مطلع شده و به این ترتیب از کلاهبرداری و سوء استفاده جلوگیری شود بسیار مهم است.
نظر شما