علی جهانی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در گفتوگو با آتیه آنلاین، گفت: سازمان تامین اجتماعی با حدود ۴۵ میلیون مخاطب، نیاز دارد تا از گستردگی و فراگیری فعالیتهای ارتباطی و رسانه ای برخوردار باشد.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی افزود: انعکاس و بیان کارکردها و خدمات گسترده سازمان از یک طرف و ضرورت پاسخگویی به خواستها و نیازهای مخاطبان متفاوت در طبقات مختلف جامعه، اعم از بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان ایجاب می کند تا نظام رسانه ای - ارتباطی و فرهنگی – اجتماعی سازمان تامین اجتماعی را در تمامی ابعاد توسعه بدهیم.
وی ادامه داد: امروزه قریب به ۷۲ درصد مستمری بگیران کل کشور و بیش از ۸۶ درصد جامعه فعال در عرصه اقتصادِ کار و تولید، جامعه تحت پوشش سازمان و جزیی از مجموعه تامین اجتماعی هستند. بنابراین ضرورت دارد تا برای آگاهی و اقناع سازی و ترغیب این حجم از مخاطبان گسترده، نظام رسانه ای مان را با استفاده از فضای ارتباطات الکترونیک، رسانه های نوشتاری، تصویری و شنیداری تقویت کنیم.
جهانی با بیان این که «صنایع فرهنگی، ارتباطی و رسانه ای سازمان تامین اجتماعی باید به انسجام برسند»، تاکید کرد: ما در این سازمان باید از جامعیتی از نظام رسانه ای، فرهنگی، انتشاراتی، اجتماعی و ارتباطی استفاده کنیم تا به طور کامل پاسخگوی خواست و نیاز و خدماتی که به این جامعه گسترده ارائه می شود باشیم.
نظر شما