به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، سعید کاویانی در این آیین با استقبال از برگزاری دوره های مشترک آموزش قوانین و مقررات بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و اداره کل تامین اجتماعی قم بیان کرد: آگاهی رسانی به جامعه گسترده مخاطبان تامین اجتماعی قم در قالب برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های مختلف بیمه شدگان، کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان از سوی این اداره کل کمک بزرگی در راستای کاهش برخی آسیب های اجتماعی است.
مدیرکل تامین اجتماعی قم نیز اجرای برنامه های تحولی در استان را از جمله برنامه های عملیاتی این سازمان در راستای خدماترسانی بهتر به مردم عنوان کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین نهاد خدمت رسان مردمی است و سعی دارد بدون اتکا به منابع دولتی بهترین خدمات را به مخاطبان خود در جامعه ارائه کند.
علی موسوی مدنی افزود: تامین اجتماعی در دوره جدید مدیریتی خود ۲۰ طرح تحولی را به منظور ارائه خدمات بهتر به مخاطبان برنامه ریزی کرده است.
وی افزود: از جمله این طرحها میتوان به اجرای طرح پزشک خانواده، پذیرش و پرداخت الکترونیکی اسناد پزشکی، اصلاح ساختار مدیریت درمان و یکپارچهسازی شعب تأمین اجتماعی اشاره کرد.
موسوی مدنی درباره طرحهای بیمهای نیز گفت: ۶ طرح تحولی در دستور کار قرار دارد که شامل یکپارچهسازی شعب تأمین اجتماعی، تحول دیجیتال و هوشمندسازی خدمات بیمهای و ایجاد نظام پاسخگویی کارآمد برای افزایش رضایت بیمهشدگان است.
مدیرکل تامین اجتماعی قم با تأکید بر اهمیت تحول دیجیتال و هوش مصنوعی در فرآیند خدماترسانی، بیان کرد: تلاش مدیران ارشد سازمان در دوره جدید مدیریتی بر این است که درب هیچ یک از شعب به روی مردم بسته نباشد تا تکریم واقعی بیمهشدگان محقق شود.
نظر شما