به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی کردستان، شیرزاد قادر پور اقدم، با اعلام این خبر گفت: این سامانه به جهت تسریع و تسهیل در نوبتگیری بیمهشدگان از مراکز درمانی ملکی در سطح استان و کاهش میزان نارضایتی از اشغال بودن خطوط تلفن مراکز در زمان نوبت دهی راه اندازی شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان افزود: در این سامانه نوبت دهی تلفنی، بیمهشدگان هم استانی ضمن تماس از طریق تلفن ثابت با شماره ۳۱۲۲۰ و از طریق تلفن همراه با شماره ۰۸۷۳۱۲۲۰ می توانند نسبت به دریافت نوبت از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان اقدام کنند.
وی با بیان اینکه این سامانه بصورت همزمان ۶۰ تماس ورودی را پوشش می دهد گفت: سعی شده است تمامی نوبتهای مراکز درمانی شامل پزشکان عمومی، متخصصین، دندانپزشکی از طریق این سامانه ارائه شود.
قادر پور اقدم بیان کرد: در حال حاضر علاوه بر این سامانه متمرکز، نوبت دهی تلفنی مراکز درمانی ملکی در سطح استان برقرار بوده و همچنین بیمهشدگان میتوانند با استفاده از برنامه تلفن همراه "تامین من"، کد دستوری #۸۷*۱۴۲۰*۴* و نیز مراجعه به وب سایت نوبت دهی به آدرس nobatdkordestan.tamin.ir نوبتهای مورد نظر خود را دریافت کنند.
قادر پور اقدم با اشاره به اینکه برای راه اندازی این سامانه یک میلیارد ریال هزینه شده است افزود: مدیریت درمان استان کردستان این سامانه نوبت دهی متمرکز را در راستای دسترسی آسان و عادلانه بیمهشدگان به خدمات مورد نیاز راهاندازی کرده است.
نظر شما