به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کرمان،امین فخر در جلسهای که با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگی کارگران استان برگزار شد طی سخنانی بیان کرد: اطمینان خاطر میدهیم که در حد توان و بضاعت سعی در حل مشکلات داریم.
وی با اشاره به اینکه شرکای اجتماعی و جامعه کارگری ولی نعمتان سازمان تامین اجتماعی هستند گفت: تمرکز ما بر شناسایی مشکلات و حل آنهاست و سعی داریم ظرفیتهای خدمت رسانی را افزایش بدهیم.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمان یکی از علل مهم ناترازی بین منابع و مصارف تامین اجتماعی را وجود بدهیهای قابل توجه دولت و کارفرمایان به سازمان تامین اجتماعی ذکر و ابراز امیدواری کرد این بدهیها هرچه سریعتر پرداخت شود.
وی افزود: در استان کرمان ۵.۶ همت بدهی کارفرمایان به سازمان تامین اجتماعی است تنها ۴۴۰ میلیارد تومان به مراکز درمانی طرف قرارداد بدهکار هستیم.
فخر با اشاره به اینکه مدیرعامل سازمان با تدبیر و تدبر و درایت سعی در حل مشکلات تامین اجتماعی دارد گفت: با تدبیر ایشان موفق شدیم حتی در ساعات پایانی سال بخشی از مطالبات مراکز طرف قرارداد را پرداخت کنیم.
وی درباره دریافت نظرات بیماران و بیمهشدگان بیان کرد: از طریق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(crm)از این نظرات آگاه میشویم و بر اساس این نظرات اقدامات اصلاحی را انجام میدهیم.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمان درباره روش های دریافت نوبت غیر حضوری گفت: نوبت دهی تلفنی از طریق ۲۰۰ خط فعال با سرشماره ۳۵۱۴۲، اینترنتی از طریق آدرس nobat.tamin.ir و کد دستوری #۱۴۲۰*۴* قابل انجام است.
فخر تاکید کرد: رسالت و هدف اصلی ما به عنوان یک سازمان بیمهگر کاهش سهم بیماران و بیمه شدگان در سبد هزینههای درمانی است و در این راستا حرکت و فعالیت میکنیم.
حسین شجاعی، رئیس کانون بازنشستگی کارگران استان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای حوزه درمان تامین اجتماعی در خدمت رسانی به جامعه بازنشستگان گفت: خوشبختانه با همکاری مدیریت درمان استان میز خدمت، مشاوره دارویی و ارایه خدمات درمانی هر هفته در محل کانون بازنشستگان برقرار است.
وی همچنین از پیگیریهای صورت گرفته توسط سازمان در امر پرداخت بدهی به مراکز درمانی طرف قرارداد تشکر و قدردانی کرد.
نظر شما