پاسخگویی مدیرکل کار آذربایجان شرقی به درخواست های مردمی در سامانه سامد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از طریق سامانه سامد ضمن شنیدن درخواست‌های مردمی توضیحات لازم را به خدمت‌گیرندگان از طریق سامانه ۱۱۱ سامد ارائه کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، با هدف تقویت تعامل مردم و دولت و رسیدگی و پاسخ‌گویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان، حسین فتحی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از طریق سامانه برخط ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره 111 سامانه سامد) در استانداری، تماس‌های تلفنی مردم در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را پاسخ داد.

سامانه سامد به شماره ۱۱۱ مستقر در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی، آماده شنیدن مشکلات آحاد مردم در ارتباط با دستگاه‌های خدمت رسان دولت است.

کد خبر: 75769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =