به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، با هدف تقویت تعامل مردم و دولت و رسیدگی و پاسخگویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان، حسین فتحی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از طریق سامانه برخط ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره 111 سامانه سامد) در استانداری، تماسهای تلفنی مردم در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را پاسخ داد.
سامانه سامد به شماره ۱۱۱ مستقر در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی، آماده شنیدن مشکلات آحاد مردم در ارتباط با دستگاههای خدمت رسان دولت است.
نظر شما