به گزارش آتیهآنلاین به نقل از اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی، علیرضا حسینی، مدیر کل استان در این باره گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی در سنجه «رضایت از مدت زمان صرف شده برای رفع مشکل» و «مدت انتظار جهت دریافت خدمات» براساس گزارش نظرسنجی کشوری از مخاطبان سازمان تامین اجتماعی درباره نحوه ارائه خدمات پاسخگویی حضور در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۳ «رتبه سوم کشور» را در بین ۳۳ اداره کل کشور به خود اختصاص داد.
وی افزود: علاوه بر کسب رتبه سوم در شاخصهای عنوان شده در سنجه «فضای انتظار» رتبه چهارم،«برخورد کارشناسان» رتبه ششم،«نظم و آرامش فضای انتظار» رتبه ششم،«شیوه راهنمایی کارشناسان» رتبه ششم و«نحوه اطلاع رسانی» رتبه نهم در سطح کشور را نیز کسب کرده که مرهون زحمات همه همکاران پرتلاش و ساعی این اداره کل در ستاد و سطح شعب استان و به ویژه همکاران حوزه ارتباطات مردمی بوده و جا دارد در این مغتنم از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر کنم که با صبوری و دقت نظر به ارائه خدمت به مراجعین و شرکای اجتماعی گرانقدر می پردازند.
نظر شما