بازدید نظارتی حوزه تعهدات تامین اجتماعی استان کرمانشاه از شعبه صحنه

در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای اجرایی، معاون تعهدات بیمه‌ای تامین اجتماعی استان کرمانشاه بهمراه روسای ادارات و کارشناسان زیرمجموعه با حضور در محل تأمین اجتماعی شعبه صحنه از نزدیک نحوه ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش را مورد بررسی و پایش قرار دادند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی شعبه صحنه، یدالله سلیمانی ضمن گفتگو با مراجعین و مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی از نزدیک پاسخگوی مشکلات شرکای اجتماعی سازمان بود.

وی با تشکیل جلسه با حضور رئیس تأمین اجتماعی شعبه صحنه و سایر مسئولین واحدهای اجرایی مرتبط با حوزه تعهدات به ضرورت رعایت ضوابط و مقررات تأکید کرد.

معاون تعهدات بیمه‌ای تامین اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: جلوگیری از پرداخت بیمه بیکاری من غیر حق و سواستفاده اشخاص از بیمه‌های خاص دارای کمک دولت باید از جمله اولویت های کاری شعبه در سال ۱۴۰۳ باشد.

سلیمانی افزود: توجه به نرم مصوب تعیین شده برای شعبه در حوزه بازرسی‌های کارگران ساختمانی و بیمه قالیبافان و نیز بازرسی بیمه بیکاری و همچنین پرونده‌های مستمری فرزندان اناث (بازمانده تک نفره) باید جزو اولویت‌های کاری شعبه در جهت کنترل مصارف و به تبع جلوگیری از سواستفاده اشخاص و صیانت از منابع سازمان قرارگیرد که تحقق این امر در گرو همکاری و مشارکت همکاران در این حوزه امکان پذیر است.

در پایان سیاوش کاکاوندی، رئیس تأمین اجتماعی شعبه صحنه گفت: شعبه‌ تمام تلاش خود را درباره تحقق اهداف از پیش تعیین شده با استفاده از تمامی ظرفیت منابع انسانی خود خواهد کرد و از حضور حوزه‌های تخصصی در سطح شعب استان و در بین همکاران استقبال می کنیم چراکه بسیاری از ابهامات احتمالی با حضور این عزیزان برطرف خواهد شد.

کد خبر: 74105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =