به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کردستان، در این جلسه شیرزاد قادرپوراقدم گفت: تکریم ارباب رجوع، ارتقا سطح مطلوب خدمات درمانی و رضایتمندی بیمهشدگان باید اولویت اول این مرکز درمانی باشد.
وی با بیان اینکه کادر درمان استان با تلاش مضاعف و شبانهروزی خدمات مطلوبی به بیمهشدگان ارائه میدهند افزود: در سال جاری برای دومین بار با توجه به ارزیابیهای به عمل آمده از سوی اداره کل ارتباطات مردمی ستاد مرکزی، این مدیریت در حوزه رضایتمندی بیمه شدگان، تکریم ارباب رجوع و ارتقا سطح مطلوب خدمات درمانی، رتبه برتر را کسب کرده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان هدف اصلی جلسه را شناسایی نقاط ضعف و ارائه راه حل در موضوعات مختلف درمانی و اداری و مالی و پشتیبانی عنوان و بیان کرد: با ایجاد بستر مناسب میتوان هم جهت همکاران و نیروی انسانی بیمارستان و هم در زمینه هدایت و درمان بیماران اقدامات موثری انجام داد.
در پایان مدیر درمان تامین اجتماعی استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور حاضرین در جلسه گفت: با تشکیل جلسات تخصصی در حوزه های محتلف و رفع مشکلات ساختاری و همچنین آموزش و فرهنگ سازی می توان گامهای موثری در این زمینه برداشت
در این جلسه درباره حوزه درمان، نیروی انسانی، حوزه مالی، حوزه اداری و پشتیبانی بیمارستان تامین اجتماعی سنندج نیز بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.
نظر شما