به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، به منظور تقویت تعامل مردم و دولت و پاسخگویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره 111 سامانه سامد) در محل استانداری کرمان پاسخگوی تماسهای تلفنی همشهریان شد.
این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راهاندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخشهای مختلف آسانتر شود.
سوالات مردم در این ارتباط مستقیم با محمود شیخشعاعی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان بیشتر درباره پوشش بیمههای مشمول کمک دولت و ابهامات مربوط به مشاغل سخت و زیانآور بود که به طور کامل پاسخ داده شد و موضوعاتی نیز برای بررسی بیشتر و گره گشایی از ذی نفعان سازمان، به کارشناسان مربوطه ارجاع شد.
نظر شما