۶۳ درصد خوزستانی‌ها بیمه تامین اجتماعی هستند

به مناسبت هفته تامین اجتماعی، مدیران درمان و بیمه تامین اجتماعی خوزستان با حضور در مسجد رضوان اهواز با حجه الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خوزستان، عبدالرضا روشنی در این دیدار با اشاره به کیفیت خدمات درمانی به عنوان عمده مطالبه بیمه‌شدگان از سازمان تامین اجتماعی پایه و اساس این خدمات را دریافت حق بیمه بر شمرد و افزود: سازمان تامین اجتماعی سازمانی غیردولتی بوده و طبعا بودجه دولتی دریافت نمی‌کند در نتیجه منبع هزینه‌ها که شامل پرداخت مستمری، غرامت دستمزدها و هزینه‌های درمانی می‌شود همان حق بیمه پرداختی توسط مردم و کارفرمایان است.

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان در ادامه به ارائه گزارش خدمات سازمان تامین اجتماعی در استان اشاره و بیان کرد: کارهای بزرگی در سال های اخیر مانند طرح پرونده الکترونیک، هوشمندسازی اخذ لیست‌های بیمه و خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی صورت پذیرفت که نتیجه آن سهولت دسترسی مردم و کاهش زمان انجام فرآیندها بوده است .

وی با اشاره به اینکه تعداد بیمه‌شدگان استان از میانگین کشوری بالاتر است افزود: بیش از ۶۳ درصد مردم استان بیمه شده سازمان تامین اجتماعی هستند.

هدایت اله عبدی زاده نیز با ارائه گزارشی از خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی در استان گفت: استان خوزستان با برخورداری از ۸ بیمارستان و ۲۸ مرکز درمانی سرپایی بعد از استان تهران بیشترین مراکز درمانی را به خود اختصاص داده و در صدد هستیم در شهرهای هندیجان، اروندکنار، ملاثانی و گتوند نیز مراکز درمانی ایجاد کنیم.

بهره‌برداری از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان در ماه آینده

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به اتمام ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در آبادان اشاره کرد و گفت: با بر طرف کردن نواقص بیمارستان و تجهیز آن تا ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد .

وی به بخش درمان غیر مستقیم اشاره کرد و گفت: تاکنون برای خدمت هرچه بهتر به بیمه‌شدگان با ۲۶۰۵ موسسه درمانی شامل بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، پزشکان، آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی‌ها و ... قرارداد داریم و سعی کردیم با پرداخت به موقع نسبت به ارائه خدمات بهتر به مردم خدمت کنیم.

در این دیدار سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: خداوند متعال این فرصت را به ما داده است که به مردم خدمت کنیم؛ در برخی از روایات آمده است که گره‌ای از گره‌های مردم باز کردن ثواب ۱۰ حج را دارد؛ البته ارزش حج پایین نیست بلکه خدمت به مردم خیلی بزرگ است.

وی ارائه خدمات تامین اجتماعی در استان را قابل قبول توصیف کرد و گفت: مجاهدت‌ها و زحمات شما در میدان عمل قابل تقدیر و تشکر است و در جهت حل مسائل و مشکلات خدمت رسانی سازمان تامین اجتماعی در استان می‌توان با هم‌افزایی و همکاری به نقطه مطلوب رسید.

کد خبر: 72426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =