تجلیل مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از پاکبانان شهرداری رشت

همزمان با آغاز هفته تامین‌اجتماعی در اقدامی زیبا و با هدف پاسداشت زحمات پاکبانان شریف شهرداری رشت به عنوان بخشی از جامعه بیمه‌شدگان این سازمان، تعدادی از این عزیزان توسط مدیرکل تامین اجتماعی گیلان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، همزمان با آغاز هفته تامین اجتماعی و در اقدامی زیبا و ارزشمند، در اولین ساعات روز دوشنبه هجدهم تیرماه کیوان مرتضوی، با حضور در سطح شهر از تعدادی از پاکبانان شریف و زحمتکش شهرداری رشت با تقدیم گل و هدیه تجلیل کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در دیدار با این کارگران با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی، از آنها به عنوان یکی از شرکای اجتماعی و اعضای خانواده بزرگ این سازمان یاد کرده و ضمن قدردانی از زحمات و تاثیر و نقش آنها در نظافت عمومی و زیبایی شهر و در نتیجه ایجاد بستر سلامت همگانی در جامعه، برای این عزیزان و خانواده ارجمندشان آرزوی سلامتی و شادکامی کرد.

در این دیدارها تنی چند از کارگران با سپاسگزاری از اقدام تامین اجتماعی گیلان خواستار رسیدگی به برخی مشکلات بیمه‌ای خود در زمینه سوابق، مشاغل سخت و زیان آور و حوزه‌های درمانی شدند.

در این برنامه به مناسبت ۲۵ تیرماه ( روز تامین اجتماعی ) به شکل نمادین از ۲۵ پاکبان مشغول به کار در سطح شهر به صورت تصادفی تقدیر به عمل آمد .

در این برنامه که با هدف پاسداشت تلاش‌های این قشر از جامعه کارگران و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی صورت پذیرفت حسن کریمی کرنق، عضو شورای شهر رشت و معاون پشتیبانی تامین اجتماعی گیلان نیز ، مدیرکل تامین اجتماعی را همراهی کردند.

کد خبر: 72139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =