پرداخت ۸۳ میلیارد از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد مدیریت درمان کهگیلویه و بویراحمد

در هفته جاری مبلغ ۸۳ میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان‌های دانشگاهی، مراکز پاراکلینیک، پزشکان و درمانگاه‌های دولتی و خصوصی طرف قرارداد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، در این مرحله از پرداخت‌ها، ۵۱ میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان‌ها و مراکز دانشگاهی، ۱۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، ۱۸ میلیارد تومان از مطالبات مراکز پاراکلینیک خصوصی به همراه ۴ میلیارد تومان از مطالبات سه‌ ماه پزشکان طرف قرارداد پرداخت شد و مابقی مطالبات مراکز طرف قرار داد نیز پرداخت و به‌روزرسانی خواهد شد.

هم اکنون ۱۷۶پزشک عمومی و متخصص،۱۷ داندانپزشک،۱۱۴ مرکز داروخانه، ۱۲۹ مرکز پاراکلینیکی مانند رادیولوژی و آزمایشگاه و ۶۶ درمانگاه خصوصی و دولتی، ۹بیمارستان و در مجموع ۵۱۱ موسسه پزشکی طرف قرارداد تامین اجتماعی استان هستند.

تعداد۱۳۰ هزار نفر در شهرستان بویراحمد،۱۰۰ هزار نفر در شهرستان گچساران و ۵۲ هزار نفر در شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی و در مجموع ۴۴.۵ درصد از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری استان کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

در راستای ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان در شهرهایی که سازمان فاقد مرکز ملکی است طبق قرارداد سازمان تامین اجتماعی با دانشگاه علوم پزشکی، هزینه بیماران بستری به صورت کاملا رایگان انجام و در بخش سرپایی از طریق درمان غیرمستقیم و خرید خدمت از مراکز طرف قرارداد به بیمه شدگان خدمت ارائه می‌شود.

کد خبر: 72082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =