اختصاص ۳۵۴ میلیارد تومان برای توسعه تعاونی‌های خراسان رضوی

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه ۸ هزار میلیارد تومان خط اعتباری برای حمایت و پشتیبانی از تعاونی‌های کشور در نظر گرفته شده است از اختصاص ۳۵۴ میلیارد تومان سهم تعاونی‌های استان خبر داد.  

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، محمد امین بابایی در جلسه کارگروه استانی تفاهم‌نامه همکاری و حمایت و پشتیبانی از فعالیت تعاونی‌ها گفت: پیرو امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، خط اعتباری ۸ هزار میلیارد تومانی برای حمایت و پشتیبانی از تعاونی‌های کشور برای رسیدن به هدف کمی ارتقای سهم بخش تعاون به ۲۵ درصد از اقتصاد ملی ایجاد شد.

وی افزود: سهم خراسان رضوی از این خط اعتباری،۳۵۴ میلیارد تومان است و به تعاونی‌هایی تعلق می‌گیرد که اطلاعات اعضا و صورت‌جلسات هیات مدیره و صورت‌های مالی آنها در سامانه جامع تعاون ثبت یا بروز باشد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: از این میزان اعتبار، ۱۸۴ میلیارد تومان به تعاونی‌های مسکن کارگری و ۱۷۰ میلیارد تومان به تعاونی‌های تولیدی توزیعی تخصیص داده می‌شود.

وی گفت: برای بهره‌مندی از تسهیلات این خط اعتباری لازم است تقاضای مربوط به اخذ تسهیلات در سامانه الکترونیکی جامع و هوشمند بخش تعاون به نشانی http://taavon.mcls.gov.ir توسط متقاضی به همراه مدارک و مستندات لازم و در زمان مقرر بارگذاری شود. آن دسته از شرکت‌های تعاونی که تسهیلات ایجادی دریافت می‌کنند، حتما باید تسهیلات منجر به تکمیل و راه‌اندازی طرح شود، در غیر اینصورت طبق دستورالعمل مشمول جریمه خواهد شد ‌.

کد خبر: 74137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =