برگزاری جشنواره احیای قلبی ریوی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم

جشنواره آموزشی فرهنگی ارتقاء مهارت احیای قلبی ریوی در بیمارستان تامین اجتماعی قم با حضور مدیر درمان استان و تیمی از پزشکان و پرستاران برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم، مهدی محصل با اشاره به اهمیت ارتقاء مهارت‌های علمی و آموزشی کادر درمان گفت: برای نخستین بار جشنواره علمی و فرهنگی ارتقاء مهارت احیای قلبی ریوی در بیمارستان امام رضا (ع) قم در دو سطح پایه وپیشرفته با حضور ۷ تیم شامل پزشکان و پرستاران و سایر کارکنان واحدهای مختلف به مدت یک روز برگزار شد.

وی افزود: جشنواره احیای قلبی ریوی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم به منظور ارتقاء دانش، مدیریت در تیم و هماهنگی در عملیات احیاء همراه با آموزش متخصصان و ارزیابی داوران برگزار شد که در پایان رقابت ها از تیم های برتر طی مراسمی قدردانی خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم با اشاره به استقبال خوب همکاران واستقاده مطلوب از ظرفیت‌های داخلی بیمارستان امام رضا (ع) در برگزاری این جشنواره، ضمن تشکر از برگزارکنندگان وشرکت‌کنندگان، خواستار مشارکت بیشتر کادر درمان در سال‌های آینده در این جشنواره به شکل استانی به عنوان یک تجربه موفق شد.

وی بیان کرد: امروزه در جهان به مهارت احیای قلبی ریوی توجه ویژه‌ای می شود و اگر ما بتوانیم با توسعه جشنواره‌های ارتقاء مهارتی در حوزه درمان گام موثری برداریم می‌توانیم با نجات بیشتر جان انسان‌ها، منجر به خوشنودی خداوند و رضایتمندی بیماران وخانواده آنان شویم.

در این جشنواره علاوه بر ارائه گزارش تحلیلی از روند مهارت احیای قلبی ریوی، سناریوهای مختلف در زمینه احیای قلبی ریوی توسط داوران مطرح وشرکت کنندگان در این رقابت، عملیات احیای قلبی ریوی را به نمایش گذاشتند.

کد خبر: 74133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =