پیام تبریک مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان به مناسبت هفته وحدت

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان طی پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت خاتم انبیا محمدمصطفی(ص)وامام جعفر صادق (ص) و هفته وحدت را تبریک گفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کردستان، متن پیام شیرزاد قادرپوراقدم بدین شرح است:

برای شما در زندگی رسول خدا الگو و اسوه نیکویی است(سوره احزاب آیه۲۱)

پیامبر اکرم(ص) برای همه انسان‌ها در همه زمان‌ها و در همه زمینه‌ها بهترین الگو و سرمشق است و بشریت باید در رفتارو گفتار از آن حضرت پیروی نمایند تا به سعادت و خوشبختی نائل آیند.

پیامبر بزرگ اسلام پرچم های آشکار کننده حق را برافراشت و احکام نورانی اسلام را برپا ساخت.

در حقیقت برای اینکه رهروان راه حق گرفتار خطا و اشتباه نشوند و به بیراهه نروند، در سراسر مسیر هدایت نشانه‌هایی قرار داد و پاسداران هدایتگری در این مسیر تعیین نمود. هفدهم ربیع الاول مصادف است با ولادت با سعادت پیامبر مهربانیها و امام جعفر صادق((ع) که این ایام با اقدام هوشمندانه و مدبرانه رهبر کبیر انقلاب به عنوان هفته وحدت نامگذاری گردید تا به یاری خدا موجب اتحاد و یکپارچگی هرچه بیشتر مسلمانان جهان وعزتمندی و سربلندی امت اسلامی شود.

اینجانب سالروز ولادت پیامبر نور ورحمت، مبشر عدالت و وحدت، حضرت محمد مصطفی(ص) و خلف صالحش امام العارفین صادق آل محمد و همچنین فرا رسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان به ویژه همکاران عزیزوارجمند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

کد خبر: 74127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =