حضور مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در مرکز سامد و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی

در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با حضور در محل سامانه (سامد)، پاسخگوی سوالات و تماس‌های مردمی و جامعه هدف بهزیستی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، در این برنامه حیدر عزیزنژاد، مدیرکل بهزیستی استان که از ساعت ۸.۳۰ تا ۹.۳۰ در محل سامانه سامد حضور داشت به مطالبات و درخواست‌های مردم و جامعه هدف از طریق تماس تلفنی پاسخ و دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات در برنامه کاری قرار داد.

سامانه (سامد) برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راه‌اندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخش‌های مختلف آسان‌تر شود.

در این برنامه زینت کاکی زاده، سرپرست اداره پذیرش و هماهنگی، مدیرکل بهزیستی استان را همراهی کرد.

کد خبر: 74148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =