برگزاری همایش ورزش همگانی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، همایش ورزش همگانی (پیاده‌روی) با هدف حفظ و ارتقاء سلامت جسمی و روحی مستمری‌بگیران و بازنشستگان با حضور مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان در ورزشگاه کارگران زاهدان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان، به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، با هدف حفظ و ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی مستمری‌بگیران و بازنشستگان، در جهت حذف بی‌تحرکی، ایجاد نشاط و شادابی، افزایش امید به زندگی و... همایش پیاده‌روی بازنشستگان و مستمری بگیران در ورزشگاه کارگران زاهدان برگزار شد.

در حاشیه پیاده روی بازنشستگان محمد خیاطی، مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: برای جلوگیری از بیماری و افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه بزرگ مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: در رابطه با این عزیزان باید اقداماتی کنیم تا باعث همبستگی و تعلق خاطر بیشتر آنان به سازمان تأمین اجتماعی شود.

مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: برگزاری المپیاد ورزشی که در سال گذشته در سازمان تأمین اجتماعی انجام شد، رضایتمندی بالایی را در بین مستمری‌بگیران ایجاد کرد و باعث شد که توسعه ورزش همگانی در بین بازنشستگان مورد توجه سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرد.

خیاطی گفت: با توجه به اقدامات بسیار خوب انجام شده و در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی در حوزه ورزش همگانی، نشاط و سلامتی روحی و جسمی بازنشستگان ارتقاء می‌یابد و اجرای این برنامه‌ها توسط سازمان تأمین اجتماعی شایسته تقدیر است.

کد خبر: 72005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =