بیانیه مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی بمناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی بمناسبت ۲۵ ذی الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان پیامی صادر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی، متن پیام صادره از سوی جواد یزدانی بشرح ذیل است:

۲۵ ذی الحجه، روز نزول سوره انسان و آیه هل أتی درشأن اهل بیت مطهر پیامبر اکرم(ص)، در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری گردیده است. روزی به نام خانواده و با هدف تکریم بازنشستگان در کانون خانواده‌های ایرانی.

در نگرش متعالی قرآن کریم، جایگاه معنوی و عرفانی خانواده به عنوان حدیقه و روضه پرورش آلاله‌های آینده ساز از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این میان آنچه که بیش از همه به آن سفارش مؤکد شده است، رعایت تکریم و حفظ حرمت سالمندان و معمرین بعنوان صحیفه غنی تجارب روزگار بوده است.

حرمت بازنشستگان عزیز باید همراه با تکریم این گرانمایگان و ارائه خدمات بهتر به آنها مورد توجه قرار گیرد خصوصا بازنشستگان حوزه تامین اجتماعی که عمر خود را در راه گسترش تولید و تعالی کشورعزیزمان گذاشتند و یقینا تداوم فعالیت خدمات‌رسانی سازمان بزرگ و مردمی تامین اجتماعی مرهون زحمات و تلاش‌های این عزیزان بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز "خانواده و تکریم بازنشستگان"، سعادتمندی، سرافرازی و سلامتی جامعه شریف، محترم و بزرگوار بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی خراسان شمالی را از درگاه حضرت حق مسئلت نموده و امیدوارم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده این گرانمایگان بهره مند باشد.

جواد یزدانی، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی

کد خبر: 72000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =