استقبال گسترده ۵۸ درصدی مردم استان هرمزگان از طرح کالابرگ فجرانه

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان از استقبال بیش از ۵۸ درصد مردم استان از طرح کالابرگ الکترونیک ( فجرانه ) خبرداد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، مجتبی معین وزیری بیان کرد : بیش از ۵۸ درصد مردم استان هرمزگان از طرح کالابرگ الکترونیک ( فجرانه ) از تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ استقبال کرده‌اند و همچنین تعداد ۴۱۶.۷۵۰ خانوار مشمول طرح کالابرگ ( فجرانه ) در استان هرمزگان بودند که از این میزان ۳۳۳.۷۹۹ در طرح کالابرگ الکترونیکی شرکت داشتند.

وی افزود: دولت سیزدهم در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای یارانه بگیر دهک‌های اول تا هفتم درآمدی، هدیه فجرانه و یا همان یارانه تشویقی اجرایی کرد که این طرح فجرانه با استقبال خوب مردم روبرو شد.

معین وزیری بیان کرد: از آغاز طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه اعتبار مصرف شده در استان هرمزگان حدود ۵۱۵ میلیارد تومان و تعداد ترمینال‌های فعال در استان ۱۷۶۰ فروشگاه است همچنین در مجموع ۳۱ هزار و ۳۲ تن کالا در طرح فجرانه ( دوره ۳ ماه ) خریداری شده که این امر از دستاوردهای این طرح در رونق کسب و کار در استان به حساب می آید .

وی در پایان گفت: استقبال مردم از طرح کالابرگ الکترونیک نشان دهنده موفقیت دولت در اجرای طرح و تامین امنیت غذایی و تقویت سفره خانوار و کمک به جهش تولید اقلام اساسی غذایی است.

کد خبر: 72023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =