برگزاری جلسه دوره‌ای مسئولین پرستاری در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین

جلسه دوره‌ای با حضور مسئولین پرستاری و رابطین کنترل عفونت مراکز سرپایی، صبح امروز در سالن جلسات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین با محوریت حوزه پرستاری استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین، معاون خدمات درمانی هدف از برگزاری این جلسات را بررسی مشکلات، ارائه راهکارها، بررسی نتایج ارزیابی و برنامه‌ریزی اقدامات اصلاحی و راهکارهای توسعه‌ای برشمرد.

امین ممیزی گفت: در سال گذشته دو جلسه برگزار شد که نتیجه آن ساماندهی کنترل عفونت درمانگاه‌ها ، نظارت، ارزیابی دوره ای، تامین تجهیزات و آموزش دندانپزشکان و دستیاران و اجرای مانور فوریت‌های پزشکی در ۳ مرکز درمانگاهی قائم، الوند و البرز بود.

وی ادامه داد: کارسنجی خدمات پرستاری، ارتقاء رضایتمندی بیماران ، ساماندهی آمبولانس‌ها، توجه به شاخص‌های کیفی خدمات‌رسانی در این حوزه، شناسایی علل نارضایتی بیماران و مشارکت در غربالگری و سالمندی از جمله خروجی‌های این جلسه تخصصی بود.

ممیزی درپایان سخنان خود با اشاره به پیگیری مشکلات مطرح شده بیان کرد: مباحثی مانند عدم اجرای ارتقاء بهره‌وری در مراکز سرپایی و تاخیر در اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و کمبود نیروی متخصص از سازمان مرکزی پیگیری می‌شود.

کد خبر: 72016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =