سرویس‌های سامانه‌ خدمات غیرحضوری و تامین من، پایه‌گذار تحول دیجیتال

"مهدی کلانتری" مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین با اشاره به توسعه خدمات گسترده و متنوع غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی در سال‌های اخیر، گفت: مجموعه سرویس‌های الکترونیک و هوشمند پایه‌گذار تحول دیجیتال در سازمان تأمین‌اجتماعی محسوب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، امروز ۱۱ تیرماه همزمان با سومین روز فعالیت نمایشگاه الکامپ با حضور در غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی به آتیه‌آنلاین گفت: حدود ۴۷ میلیون نفر از گروه‌های مختلف جامعه مخاطب سازمان تأمین‌اجتماعی هستند، به همین واسطه حضور در نمایشگاه‌هایی نظیر الکامپ اطلاع‌رسانی در ارتباط با آوردها و دستاوردهای این سازمان در حوزه آی‌تی و خدمات غیرحضوری و هوشمند محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین به عنوان بازوی اصلی حوزه آی‌تی سازمان تأمین‌اجتماعی در حال فعالیت است. در واقع این شرکت مجری اغلب خدمات حوزه فناوری و هوشمندسازی سازمان تأمین‌اجتماعی محسوب می‌شود.
کلانتری همچنین توضیح داد: سال گذشته در نمایشگاه الکامپ جذب شرکت‌ها و استارتاپ‌های همکار برای سازمان تأمین‌اجتماعی و مجموعه خدمات ماشینی اهمیت ویژه‌ای داشت و سال‌جاری برنامه جذب نیروهای انسانی متخصص و پنل‌هاس اطلاع‌رسانی را در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ در دستور کار داریم.
او در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر بستر نسخه الکترونیک و لیست هوشمند حق بیمه به طور کامل تأمین داده شده است.

ارسال یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیست هوشمند در خردادماه
مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین اجتماعی در ارتباط با فعالیت سامانه لیست هوشمند حق بیمه گفت: خرداد ماه سال‌جاری بالغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیست حق بیمه کارفرمایان از طریق سامانه لیست هوشمند دریافت کردیم.
کلانتری ادامه داد: این حجم بالای ارسال لیست از طریق سامانه مذکور یک اقدام بی‌سابقه در حوزه فعالیت‌های هوشمند سازمان تأمین‌اجتماعی محسوب می‌شود.
او بیان کرد: سامانه لیست هوشمند حق بیمه پایه‌گذار مدیریت جریان ورودی سازمان به‌شمار می‌رود.

سامانه لیست هوشمند پایه‌گذار درگاه مشترک بیمه و مالیات
کلانتری همچنین افزود: همچنین طی تکلیفی که در قالب برنامه هفتم توسعه سازمان برعهده سازمان تأمین‌اجتماعی و وزارت اقتصاد و دارایی گذاشته شده، سامانه لیست هوشمند حق بیمه به عنوان پایه‌گذار درگاه مشترک بیمه و مالیات محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: در واقع اجرایی شدن لیست هوشمند را می‌توان یکی از بزرگترین پروژه‌های تاریخ فعالیت سازمان تأمین‌اجتماعی دانست که با چالش‌های فراوان فنی و غیرفنی آغاز و عملیاتی شد.
مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین گفت: در حال حاضر ارسال لیست هوشمند حق بیمه از طریق تمام شعب سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور در حال انجام است.
وی اضافه کرد: در این راستا در سومین ماه امسال بالغ بر ۹۹.۵ درصد لیست‌های حق بیمه از طریق سامانه لیست هوشمند دریافت شد.
کلانتری توضیح داد: سازمان تأمین‌اجتماعی در حال حاضر از طریق دو سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانیes.tsmin.ir و برنامه کاربردی تأمین من مجموعه‌ای از خدمات را به جامعه تحت‌ پوشش ارائه می‌دهد. این مجموعه سرویس‌های الکترونیک و هوشمند پایه‌گذار تحول دیجیتال در سازمان تأمین‌اجتماعی محسوب می‌شوند.

کد خبر: 71912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =