دعوت از بازنشستگان و مستمری‌بگیران برای حضور در جشنواره انتخاب بازنشسته نمونه سال

«احمد اسفندیاری» معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی با اعلام برگزاری بیست‌ودومین جشنواره انتخاب بازنشسته و مستمری‌بگیر نمونه تأمین‌اجتماعی، از همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان برای حضور و مشارکت فعال در این جشنواره دعوت کرد.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، اسفندیاری بیان کرد: این جشنواره مطابق روال سال‌های قبل، در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود و تمامی مستمری‌بگیران شامل بازنشسته، ازکارافتاده‌کلی و همسر بازمانده اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی می‌توانند با مطالعه شاخص‌ها و فرم‌های فراخوان که در سایت سازمان به نشانی www.tamin.ir بارگزاری شده است، برای شرکت در این جشنواره، ثبت‌نام کنند.

وی افزود: از منظر سازمان تأمین‌اجتماعی، تمامی بازنشستگان و مستمری‌بگیران که نقش و سهم آنان در پیشرفت، توسعه و آبادانی میهن اسلامی تردیدناپذیر است؛ نمونه و شایسته تقدیر و تجلیل هستند و انتخاب تعدادی از این افراد و تجلیل از آنان در جشنواره‌ای که هر سال از سوی این سازمان برگزار می‌شود، نمادی از ارج‌گزاری این سازمان به خدمات و جایگاه ارزشمند این قشر فرهیخته در جامعه اسلامی است.

معاون فرهنگی اجتماعی و امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از چهار میلیون نفر به‌عنوان بازنشسته و مستمری‌بگیر از خدمات متنوع تأمین‌اجتماعی بهره‌مندند و این سازمان در سال‌جاری نیز مطابق روال سال‌های پیش و به‌منظور ارج نهادن به جایگاه والای بازنشستگان، بازماندگان بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان تحت پوشش این سازمان، در نظر دارد افراد شاخص و موفق را در بین این افراد شناسایی کرده و مورد تقدیر قرار دهد.

اسفندیاری سابقه پرداخت حق‌بیمه در دوران اشتغال، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، موفقیت‌های علمی از قبیل تدریس در مراکز آموزشی، پیشرفت‌های تحصیلی دانشگاهی و موفقیت در رقابت‌های فرهنگی، علمی، قرآنی و ورزشی در سطوح مختلف با تائید مراجع ذی‌صلاح را از جمله معیارهای انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان نمونه عنوان کرد.

او در ادامه توضیح داد: تعداد فرزندان و تربیت فرزندان شایسته از دیگر معیارهای انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه است و داشتن مدارک دانشگاهی، موفقیت در رقابت‌های ورزشی، علمی و هنری از سوی فرزندان نیز در انتخاب بازنشستگان نمونه تأثیرگذار است.

معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی مشارکت در امور عام‌المنفعه، خیریه، جهادی و فرهنگی را از دیگر معیارهای انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان نمونه برشمرد.

متقاضیان شرکت در این جشنواره تا روز شنبه ۲۰ تیرماه سال‌جاری فرصت دارند تا با مراجعه به تارنمای رسمی این سازمان به نشانی www.tamin.ir یا حوزه‌های روابط‌عمومی و امور فرهنگی شعب تأمین‌اجتماعی، مدیریت‌های درمان، ادارات‌کل تأمین‌اجتماعی و همچنین کانون‌های بازنشستگی استان‌ها ثبت‌نام خود را در این جشنواره نهایی کنند.

در بیست‌ودومین جشنواره انتخاب بازنشسته و مستمری‌بگیر نمونه تأمین‌اجتماعی مقرر است از ۲۰۰ نفر از بازنشستگان نمونه در استان‌ها تقدیر شده و از بین آنها ۱۵ نفر به‌عنوان بازنشسته و مستمری‌بگیر نمونه کشوری انتخاب و طی مراسمی با حضور مقامات کشوری تقدیر شوند.

دعوت از بازنشستگان و مستمری‌بگیران برای حضور در جشنواره انتخاب بازنشسته نمونه سال

کد خبر: 71370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =