جذب بیش از ۱۳۰۰ بیمه‌شده جدید قمی در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان قم با اعلام جذب ۱۳۵۳ بیمه‌شده جدید در دو ماه ابتدایی امسال در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در قم، از هدف‌گذاری این اداره کل برای افزایش جذب ۱۹ هزار بیمه‌ شده جدید در این طرح تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی موسوی مدنی در دومین جلسه ستاد اجرایی طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی این اداره کل که با حضور معاونان، روسای شعب و ادارات تأمین‌اجتماعی استان و برای بررسی عملکرد حوزه‌های مختلف برگزار شد، با تقدیر از عملکرد شعب در زمینه توسعه پوشش بیمه‌ای و اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی گفت: در زمینه تأمین منابع برای ایفای تعهدات به جامعه تحت‌پوشش، مسئولیت سنگینی برعهده داریم. ما در تأمین‌اجتماعی قم متکفل خدمت به ۵۸ درصد از جمعیت استان هستیم و متناسب با این مسئولیت سنگین، باید با تأمین منابع، تعهدات و تکالیف قانونی را در قبال جامعه تحت پوشش به خوبی ایفا کنیم. باید پاسخگوی نیاز جامعه تحت پوشش در حوزه مأموریتی خود باشیم و سازوکارهای لازم برای توسعه خدمات در بخش‌های مختلف را تدبیر کنیم. مدیران بخش‌های مختلف نیز در حوزه مأموریت خود، برای تحقق اهداف سازمانی مسئولیت داشته و جا دارد که در تمامی مسائل سازمانی به‌ویژه تعادل منابع و مصارف، اهداف سازمانی را با جدیت پیگیری کنند و برنامه مؤثری در این زمینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی از مهمترین سازمان‌های خدمت‌رسان به مردم است، ادامه داد: جا دارد خدمات این سازمان و نتایج زحمات این مجموعه برای عموم مردم و همچنین مراجع تصمیم‌گیری استان تبیین شود تا مردم قم از خدمات ارزشمند این مجموعه مطلع شوند.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی قم گفت: تبیین دقیق مسائل و تعامل مثبت با مردم، کارآفرینان، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تأمین‌اجتماعی استان اهمیت ویژه‌ای داشته و راهبرد تحول، عدالت و اعتماد از طریق تعامل، قابل تحقق است.

موسوی مدنی با بیان اینکه کارهای ارزشمندی در زمینه هوشمند سازی تامین اجتماعی در سطح ملی و همچنین استانی صورت پذیرفته است، افزود: هوشمندسازی سازوکارها و خدمات از موضوعاتی است که همواره باید به عنوان یکی از اولویت‌های تأمین‌اجتماعی در استان قم پیگیری شود.

وی افزایش رضایتمندی مردم استان از خدمات تأمین‌اجتماعی را هدف نهایی تمامی فعالیت‌های این اداره کل توصیف و بیان کرد: رضایتمندی مردم در درجه اول اهمیت در تمامی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های اداره کل تامین اجتماعی قم قرار دارد. گستردگی خدمات و تنوع کارها ممکن است در مواقعی باعث خستگی همکاران شود اما در زمانی که خدمت‌رسانی به مردم را با نیت جلب رضای خدا انجام دهیم، احساس خستگی نخواهیم کرد و خداوند متعال نیز در کارهای ما گشایش ایجاد می‌کند.

موسوی مدنی افزود: همه مدیران و کارکنان تأمین‌اجتماعی قم باید به این موضوع توجه کنند که ما در این سازمان برای اقشاری از جامعه کار می‌کنیم که بهترین بندگان خدا هستند و ما برای اعتلای استان و خدمت به بهترین بندگان خدا مشغول کار بوده و توجه به اهمیت و جایگاه رفیع خدمات تأمین‌اجتماعی باعث انگیزه مضاعف ما می‌شود.

حضور در مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات، حضور در مجامع و تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی، برپایی میز خدمت در مراکز دانشگاهی و موسسات آموزش عالی استان، برپایی میز خدمت در سازمان‌ها و نهادهای قم و حضور و ارائه مشاوره در هیات‌های مذهبی و تشکل‌های مردم نهاد استان از جمله برنامه‌های اداره کل تامین اجتماعی استان قم برای اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی است.

ستاد استانی طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی هر دو هفته یکبار در محل سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی استان قم تشکیل جلسه داده و آخرین وضعیت جذب بیمه شدگان جدید و مشکلات و موانع احتمالی در اجرای این طرح را بررسی و تصمیم لازم اتخاذ می کند.

تامین اجتماعی قم ۸۴۸ هزار و ۳۸۱ نفر را تحت پوشش دارد. خدمات‌رسانی به جامعه هدف تامین اجتماعی در قم از طریق چهار شعبه اصلی، دو شعبه اقماری و پنج واحد کارگزاری انجام می‌شود.

کد خبر: 70823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =