حضور تأمین اجتماعی در نمایشگاه کتاب در راستای مسئولیت اجتماعی است

غرفه «خانواده ما» سازمان تأمین اجتماعی در ششمین روز حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب به روال روزهای قبل میزبان برگزاری نشست‌های متنوع است و اتفاق متفاوت دیگر امروز بازدید مدیرعامل سازمان و هیأت همراه بود که پس از حضور در غرفه گپ‌وگفتی کوتاه با همکاران و نمایندگان واحدهای مختلف داشت. 

به گزارش آتیه آنلاین، به روال پنج روز گذشته از آغاز بازدید امروز همکاران واحدهای درمانی و بیمه‌ای و ارتباط مردمی مشغول پاسخگویی به پرسش بازدیدکنندگان هستند. خانم غفاری، کارمند ۱۴۲۰ در گفتگو با آتیه آنلاین در خصوص میانگین مراجعه کننده پرسشگر در زمینه خدمات سازمان تأمین اجتماعی می گوید: به طور متوسط روزانه ۲۰ نفر به پیشخوان ما مراجعه و سئوالات خود را مطرح می‌کنند.
او بیشترین پرسش‌ها را حول بیمه دانشجویی و امکان پرکردن شکاف سوابق بیمه‌ای می‌داند و میگوید: تلقی اغلب مراجعهکنندگان این است که طرح بیمه دانشجویی و زنان خانه‌دار اخیرا شروع شده اما این طرح‌ها نزدیک سه سال است که ایجاد شده‌اند.
غفاری می‌افزاید: برای تعدادی از مراجعه‌کنندگان انعقاد بیمه نیز در غرفه انجام داده‌ایم و خوشبختانه بیمه‌پردازی آنها از نمایشگاه کلید خورده است.
این کاربر ارتباط مردمی سازمان تأمین اجتماعی ادامه می‌دهد: شماری از بازدیدکنندگان از امکان خرید سوابق بیمه‌ای هم سوال می‌پرسند که تحقق آن امکانپذیر نیست.
غفاری می‌گوید: یکی از نویدهای ما به بازدیدکنندگان درباره بن کتاب است که اگر تا ۲۹ اردیبهشت ماه انعقاد قرارداد داشته باشند می توانند ۴۰۰ هزارتومان بن کتاب دریافت کنند.
یک عکاس خبرنگاران حاضر در نمایشگاه هم در گفتگو با آتیه‌آنلاین می‌گوید: غرفه خانواده ما در جذب مخاطب به خاطر دکور و طراحی موفق بوده است.خبرگزاری کتاب ایران گزارشی تصویری از این غرفه به زودی منتشر خواهد کرد. به من هم بسیار سفارش شده که از این غرفه گزارش تصویری داشته باشم.

ایده جذب مخاطب با خلق ماکت های قشنگ و جانمایی درست
حانیه مددی یکی از مسئولان اطلاع‌رسانی نمایشگاه در حالی که پاسخگوی سئوال بازدیدکنندگان است درباره غرفه خانواده ما می‌گوید: همان غرفه بزرگی که جای خوبی قرار گرفته و از شگرد متفاوتی در جذب مخاطب استفاده کردند.
او با ابراز ناراحتی که نتوانسته جدی و دقیق از غرفه بازدید کند ادامه می‌دهد: ما بخش اطلاع‌رسانی نمایشگاه فرصت گشتن و بازدید از غرفه‌ها را به دلیل شرایط ‌و ساعت کاری خود نداریم اما خوشحال هستم که توانستم با آن ماکت‌های زیبای خانواده‌ها عکس یادگاری بگیریم.
او تأکید می‌کند: سازمان تأمین اجتماعی ایده خوبی برای جذب مخاطب در نمایشگاه در نظر گرفته و قطعا می‌تواند از این فرصت برای معرفی خدمات و جذب بیمه‌شدگان بهره ببرد.


حضور تأمین اجتماعی در نمایشگاه کتاب در راستای مسئولیت اجتماعی
آقای خلج، کارمند و غرفه‌دار مرکز پژوهش‌های مجلس در گفتگو با آتیه‌آنلاین درباره غرفه خانواده ما می‌گوید: برنامه‌های این غرفه مفرح و شاد است و از این زاویه که برای لحظاتی ذهن بازدیدکنندگان را از مشغله‌ها دور می‌کند خوب است.
وی با اشاره به لزوم توجه سازمان‌ها به مسئولیت اجتماعی ادامه می‌دهد: اگر به این حضور سازمان نگاه شود خوب است و اگر شرایط با حمایت واقعی از بیمه‌شدگان و بازنشستگان همراه شود که سطح رضایت‌مندی‌ها و شادی واقعی مردم بالا می‌رود.
آقای خزلی یکی دیگر از کارمندان مرکز پژوهش‌های مجلس هم می‌گوید: حضور بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور در نمایشگاه کتاب طرحی جدید و ارزنده‌ای است چرا که تأمین اجتماعی می‌تواند در این فضای پرمخاطب به معرفی خدمات و دستاوردهای خود بپردازد.
او در ادامه با اشاره به برنامه‌های متنوع این غرفه ادامه می‌دهد: علاوه بر پاسخگویی کارشناسان درمانی و بیمه‌ای و همچنین ارتباط مردمی، نشست‌ها و برنامه‌های شاد و آزمایش گویندگی این غرفه جذاب و مخاطب‌پسند است.
خلج تأکید می‌کند: شاید برخی از بازدیدکننده حضور سازمان تأمین اجتماعی را در نمایشگاه کتاب مورد نقد قرار دهند اما به نظرم از هر فرصتی برای فعالیت فرهنگی و خدمت‌رسانی به مردم و شاد کردن آنها باید استفاده کرد و تأمین اجتماعی از این فرصت به درستی بهره جسته است.

غرفه خانواده ما سازمان تأمین اجتماعی امروز ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ششمین روز از سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پذیرا و پاسخگوی بازدیدکنندگان بود.

کد خبر: 70679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =