تودیع و معارفه سرپرست تامین اجتماعی خمام

با صدور حکمی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان، شرف السادات قریشی، عهده‌دار سرپرستی شعبه خمام شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، به دنبال بازنشسته شدن رئیس پیشین شعبه خمام، با صدور حکمی از سوی کیوان مرتضوی، مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان، شرف السادات قریشی، کارشناس متخصص وصول حق بیمه این اداره کل به عنوان سرپرست جدید تامین اجتماعی خمام منصوب شد.

در این مراسم مدیرکل، معاون منابع بیمه‌ای، روسای ادارات حراست،روابط عمومی استان، مسئولان واحدهای تخصصی شعبه خمام و فرماندار شهرستان حضور داشتند.

کیوان مرتضوی در نشست با حسن آدمیت، فرماندار شهرستان خمام با اشاره به وجود بیش از ۸۷۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۳۸۰۰ مستمری‌بگیر در زمره خدمت گیرندگان این شعبه بیان کرد: با احتساب افراد تبعی این گروه‌ها بیش از ۲۵ هزار نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری مبلغ تعهدات بلندمدت در قالب انواع مستمری‌ها به بازنشستگان، ازکارافتادگان و بازماندگان در خمام به ۳۲ میلیارد تومان رسیده است گفت: این میزان تعهدات ماهانه در کنار پرداخت مقرری بیمه بیکاری و انواع غرامت‌ها و کمک هزینه‌ها بیانگر بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تعهدات بیمه‌ای در طول سال‌جاری به بیمه شدگان و مستمری‌بگیران منطقه خواهد بود.

پس از بازنشستگی آذر جلالی رئیس پیشین شعبه خمام در پایان سال ۱۴۰۲، شرف السادات قریشی با حفظ سمت عهده‌دار سرپرستی این واحد تابعه بود که با صدور حکم اخیر از این پس سرپرستی کامل شعبه به ایشان محول شد.

کد خبر: 70589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =