به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابطعمومی و امور بینالملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسکنی در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون گفت: نیروی انسانی مناسب، شرایط و محل ارائه خدمت و سرویسدهی مناسب از مهمترین ارکان و شرایط برای خدمات شایسته به مردم است.
وی بانک توسعه تعاون را مرکز فرماندهی خدمات سریع و هوشمند بانکی به تعاونیها و جامعه هدف دانست و گفت: در حال حاضر خدمات حضوری و غیرحضوری در این بانک ارائه میشود.
مسکنی ادامه داد: بانک توسعه تعاون نقش مهمی جهت پوششدهی خدمات بانکی در مناطق کمتر برخوردار را برعهده دارد.
۱۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است
«محمد شیخحسینی» مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این نشست آموزشی گفت: بانک توسعه تعاون از ابتدای تأسیس تاکنون بیش از ۱۳۰ همت تسهیلات پرداخت کرده است که از این رقم، بیش از ۷۰ همت معادل بیش از ۶۰ درصد در دولت سیزدهم عملیاتی شد.
وی افزود: بخش تعاون، شبکه گسترده اجتماعی است که در رستههای متنوع اقتصادی و در مناطق جغرافیایی سراسر کشور حضور دارد.
شیخحسینی ادامه داد: طی دو سال اخیر تحت رهنمودها و راهبردهای معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ساماندهی و سازماندهی نهادهای توسعهای بخش تعاون شرایطی ایجاد شده است تا همافزایی ویژهای میان ارکان بخش تعاون در سراسر کشور به وجود بیاید.
او در ادامه اضافه کرد: بانک توسعه تعاون طی دو سال اخیر بیشترین میزان تسهیلات و بیشترین میزان حمایت را از بخش تعاون کشور به اجرا درآورده است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون تأکید کرد: تفاهم سهجانبه میان معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایهگذاری تعاون ظرفیت مناسبی برای حمایت از تعاونیها فراهم کرده است.
وی گفت: سهم بخش تعاون از تسهیلات تکلیفی که بانک عهدهدار آن است در سالهای گذشته کمتر از ۱۰ درصد بوده که در دو دوره اخیر و دورههای پیش رو به شکل چشمگیری در حال افزایش است.
شیخحسینی ادامه داد: با تصویب سند توسعه بخش تعاون ظرفیتهای مناسبی برای حمایت از بخش تعاون و بانک توسعه ایجاد شده است.
نظر شما