به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامیناجتماعی گیلان، در این نظرسنجی که به روش الکترونیکی و از طریق سامانه CRM انجام شد شاخص های متعددی مورد ارزیابی قرار گرفت و مدیریت درمان استان گیلان همچنین توانست با کسب ۸۶ درصد رضایتمندی از نحوه برخورد همکاران مراکز درمانی و میزان ارائه خدمات داروخانه در رتبه دوم کشور قرار گیرد.
مدیریت درمان استان در چهار فصل گذشته سال ۱۴۰۱ جزء استان های برتراز لحاظ کسب بالاترین میزان رضایتمندی بین مدیریت درمانهای تامیناجتماعی کشور بود.
نظر شما