ثبت ۳۶ هزار تماس موفق با «صدای مشاور» بهزیستی سیستان و بلوچستان

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان از ثبت بیش از ۳۶ هزار تماس موفق منجر به ارائه مشاوره تخصصی در سامانه تلفنی «صدای مشاور» (۱۴۸۰) در این استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عباسعلی اویسی با اشاره به نقش مؤثر خط ۱۴۸۰ در ارتقای سلامت روان جامعه، بیان کرد: خط مشاوره ۱۴۸۰ یکی از مهمترین خدمات رایگان بهزیستی است که با هدف پاسخگویی تخصصی به مشکلات روانشناختی، خانوادگی، تحصیلی، اجتماعی و تربیتی شهروندان راه‌اندازی و به‌صورت روزانه از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب فعال است.

وی با اشاره به ضرورت توسعه این خط در سال جدید، افزود: برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت پاسخگویی و کاهش تماس‌های ناموفق در دستور کار بهزیستی قرار دارد تا بتوانیم پوشش بیشتری برای متقاضیان مشاوره تلفنی فراهم کنیم.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از تلاش‌های کارشناسان و مشاوران فعال در خط ۱۴۸۰، گفت: بدون شک این حجم از پاسخگویی تخصصی و همراهی دلسوزانه با تماس‌گیرندگان، مرهون زحمات شبانه‌روزی مشاورانی است که با صبوری و تعهد در کنار مردم ایستاده‌اند و از سلامت روان جامعه صیانت می‌کنند.

وی بیان کرد: افزایش بهره‌مندی مردم از خدمات خط ۱۴۸۰ می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تقویت سلامت روانی و ارتقای کیفیت زندگی خانواده‌ها ایفا کند و سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز توسعه و تقویت این خدمات را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

کد خبر: 78610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =