ارتباط بی‌واسطه بیمه‌شدگان با مدیر درمان در میزخدمت تامین‌اجتماعی زنجان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به مناسبت در پیش بودن ایام اله مبارک دهه فجر، درقالب میزهای خدمت اداره ارتباطات در واحدهای تابعه، پای صحبت بیمه‌شدگان می‌نشیند و ضمن پیگیری مشکلات آنها، دستورات لازم درباره حل اصولی و رفع مشکلات مشابه را به همکاران خواهند داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، امیر عباس جراحی علمداری گفت: مخاطبان می‌توانند از طریق درگاه پاسخگوی ۱۴۲۰ و لینک https://eitaa.com/mdzanjan_modir در پیام رسان ایتا به راحتی نظرات و انتقادات خود را بیان و در کمترین زمان پاسخ را دریافت کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان شنیدن صدای مشتریان را بهترین شاخص برای تعیین میزان کارایی و اثربخشی خدمات دانست و گفت: ارزیابی‌های ما علاوه بر مطالعه آمار و ارقام، باید میدانی و برگرفته از نظرات گیرندگان خدمت باشد تا بیشتر بر واقعیت منطبق شود.

کد خبر: 77520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =