به گزارش آتیه آنلاین، ایسنا نوشت: محمدرضا بیدخام ضمن توصیف نقش شرکت مخابرات ایران در تامین ارتباط بخشهای مختلف تجاری، خانگی و عمده برای تمام مشتریان گفت: سطح پوشش ارتباطی سرویسهای شرکت مخابرات ایران برخلاف برخی از شرکتهای FCP، در تمام نقاط شهری و هزاران روستا گسترش یافته است.
وی با تاکید بر اهمیت ارائه سرویسهای مختلف در تمامی نقاط کشور توسط شرکت مخابرات ایران و نقش کلیدی آن اظهار کرد: در صورت حمایتهای بهتر از شرکت مخابرات ایران، این شرکت به عنوان یکی از متولیان اصلی در ایجاد و تقویت زیرساختهای شبکه، آمادگی دارد تا گامهای اساسیتری در توسعه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات بردارد.
بر اساس این گزارش که به نقل از مخابرات ایران نوشته شده: مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مشترکین آنلاین شرکت به سه میلیون و ۷۱۰ هزار نفر افزایش یافته است، گفت: امیدواریم با همکاری همیشگی وزارت ارتباطات و در نظر گرفتن عدالت تعرفهای، و توجه به این نکته که مخابرات یک مجموعه اقتصادی فعال در بازار بورس بوده و ذینفعان در آن مشارکت دارند، بتوانیم با همراهی وزارت ارتباطات برنامهای مدون در بخش توسعه تلفن ثابت به منظور گسترش بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مهمترین پیشران توسعه، تهیه و پیادهسازی کنیم.
بیدخام همچنین یادآور شد: رسالت شرکت مخابرات مبنیبر خدمت رسانی به مشتریان در سراسر کشور، لزوم تلاش به منظور پیادهسازی شبکه ملی اطلاعات و افزایش دسترسی ارتباطی در نقاط مختلف کشور، نیاز به اجرای طرحهای توسعه زیرساختی را بیش از گذشته ضروری میسازد که یکی از راهکارهای اصلی برای تحقق این مهم، اصلاح و ترمیم تعرفه در بخش تلفن ثابت است.
نظر شما