به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، مجتبی معین وزیری بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان مصمم به پیشتازی در خدمترسانی به جامعه هدف، بهبود عملکرد و خدمتگزاری هرچه مطلوبتر به مردم است.
وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده شاهد کاهش میانگین مدتزمان رسیدگی در مراجع حل اختلاف کار هستیم بنحویکه مدت زمان رسیدگی به شکایات در ۸ ماهه سال گذشته ۱۱/۸ روز بوده حال آنکه این زمان در مدت مشابه سال جاری به ۱۰/۳۶ روز رسیده است.
نظر شما