پاسخگویی مدیرکل تامین اجتماعی گلستان به درخواست های مردمی در سامانه سامد

مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان ۲۷ آبان ماه با حضور در محل سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی دولت)، پاسخگوی سوالات و تماس‌های مردمی و جامعه هدف این مجموعه خواهد بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گلستان، با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری استان گلستان و در راستای اجرای نظام مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت مبنی بر استمرار تعامل میان مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم‌وطنان، قربان زنگانه، مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان از طریق شماره تلفن ۱۱۱ در روز یکشنبه ۲۷ آبان ماه از ساعت ۱٠ الی ۱۲ صبح، پاسخگوی سوالات و مشکلات هم‌میهنان و هم‌استانی‌ها خواهد بود.

سامانه پاسخگویی سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور با شماره تلفن ۱۱۱ است که آحاد ملت ایران، در هر جای کشور عزیزمان می‌‎توانند ایده‎‌ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست‎های خود از دولت را با آن مطرح کنند.

کد خبر: 75957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =