راه‌اندازی سامانه متمرکز نوبت‌دهی تلفنی مراکز درمانی تامین‌اجتماعی سمنان

سامانه متمرکز نوبت‌دهی تلفنی ۵ رقمی مراکز درمانی تامین اجتماعی سمنان بصورت استانی راه‌اندازی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان، محمدکاظم امیدیان، مدیر درمان استان با اعلام این خبر گفت: این سامانه به جهت تسریع و تسهیل در نوبت‌گیری بیمه‌شدگان از مراکز درمانی ملکی در سطح استان و کاهش میزان نارضایتی از اشغال بودن خطوط تلفن مراکز در زمان نوبت‌دهی راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: در این سامانه نوبت‌دهی تلفنی بیمه‌شدگان هم‌استانی ضمن تماس از طریق تلفن ثابت با شماره ۳۶۸۳۶ و از طریق تلفن همراه با شماره ۰۲۳۳۶۸۳۶ می توانند نسبت به دریافت نوبت از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان اقدام کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه این سامانه بصورت همزمان ۳۰ تماس ورودی را پوشش می‌دهد گفت: سعی شده است تمامی نوبت‌های مراکز درمانی شامل پزشکان عمومی، متخصصین، دندانپزشکی و خدمات پاراکلینیکی از طریق این سامانه ارائه شود.

وی افزود: در حال حاضر علاوه بر این سامانه متمرکز، نوبت‌دهی تلفنی مراکز درمانی ملکی در سطح استان برقرار بوده و همچنین بیمه‌شدگان می‌توانند با استفاده از برنامه تلفن همراه "تامین من" ، کد دستوری #۲۳*۱۴۲۰*۴* و نیز مراجعه به وب سایت نوبت دهی به آدرس nobatdsemnan.tamin.ir نوبت های مورد نظر خود را دریافت کنند.

امیدیان با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی این سامانه ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است بیان کرد: مدیریت درمان استان سمنان اولین استانی است که این سامانه نوبت دهی متمرکز را در راستای دسترسی آسان و عادلانه بیمه‌شدگان به خدمات مورد نیاز و با ابتکار خود استان راه‌اندازی کرده است.

کد خبر: 75949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =