به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان کرمان، محمود شیخ شعاعی، مدیرکل استان از کسب رتبه سوم رضایتمندی مخاطبان از ارائه خدمات حضوری در ادارات کل و شعب تابعه سازمان تامین اجتماعی در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خبر داد.
وی با بیان این موضوع که یکی از اهداف اصلی سازمان تامین اجتماعی، جلب رضایت ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است گفت: در همین راستا و به منظور سنجش میزان رضایت مخاطبان از خدمات ارائه شده، اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی، وفق وظایف مصرح و ابلاغی سال ۱۴۰۳ با نظرسنجی الکترونیکی از طریق سامانه CRM طی دوره سه ماهه دوم سال ۱۴۰۳ اقدام به انتشار گزارشی کرده که استان کرمان موفق به کسب ۸۲ درصد رضایتمندی مخاطبان شده است.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان شاخصهای نهگانه میزان رضایت از نحوه اطلاعرسانی، میزان رضایت از بهداشت فضای انتظار، میزان رضایت از وجود آب سردکن و صندلی به تعداد لازم، میزان رضایت از تهویه هوا، وضعیت گرمایشی و سرمایشی، مدت زمان انتظار جهت دریافت خدمت، میزان رضایت مخاطبان از نحوه برخورد کارشناس مربوطه، میزان رضایت مخاطبان از مدت زمان صرف شده برای رفع مشکل، میزان رضایت مخاطبان از شیوه راهنمایی کارشناس و میزان رضایت مخاطبان از نظم و آرامش فضای انتظار را ملاک ارزیابی مذکور عنوان کرد.
نظر شما