کسب رتبه سوم اداره کل تامین اجتماعی کرمان به‌دلیل رضایتمندی مخاطبان از ارائه خدمات حضوری

اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان طبق گزارش نظرسنجی مقایسه‌ای استان‌ها از مخاطبان سازمان درباره نحوه ارائه خدمات پاسخگویی حضوری، در بین ادارات کل و شعب تابعه موفق به کسب ۸۲ درصد رضایتمندی و رتبه سوم کشور شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان کرمان، محمود شیخ شعاعی، مدیرکل استان از کسب رتبه سوم رضایتمندی مخاطبان از ارائه خدمات حضوری در ادارات کل و شعب تابعه سازمان تامین اجتماعی در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی با بیان این موضوع که یکی از اهداف اصلی سازمان تامین اجتماعی، جلب رضایت ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است گفت: در همین راستا و به منظور سنجش میزان رضایت مخاطبان از خدمات ارائه شده، اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی، وفق وظایف مصرح و ابلاغی سال ۱۴۰۳ با نظرسنجی الکترونیکی از طریق سامانه CRM طی دوره سه ماهه دوم سال ۱۴۰۳ اقدام به انتشار گزارشی کرده که استان کرمان موفق به کسب ۸۲ درصد رضایتمندی مخاطبان شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان شاخص‌های نه‌گانه میزان رضایت از نحوه اطلاع‌رسانی، میزان رضایت از بهداشت فضای انتظار، میزان رضایت از وجود آب سردکن و صندلی به تعداد لازم، میزان رضایت از تهویه هوا، وضعیت گرمایشی و سرمایشی، مدت زمان انتظار جهت دریافت خدمت، میزان رضایت مخاطبان از نحوه برخورد کارشناس مربوطه، میزان رضایت مخاطبان از مدت زمان صرف شده برای رفع مشکل، میزان رضایت مخاطبان از شیوه راهنمایی کارشناس و میزان رضایت مخاطبان از نظم و آرامش فضای انتظار را ملاک ارزیابی مذکور عنوان کرد.

کد خبر: 75409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =