تأکید مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان بر تقویت رویکرد تکریم ارباب‌رجوع

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان ضمن گرامیداشت ۲۵ فروردین ماه روز ملی منابع انسانی گفت: سازمان‌ها برای انجام امور خود دارای امکانات و سرمایه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستند اما ارزشمندترین آنان منابع انسانی است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمان، امین فخر با بیان اینکه دلسوزی، خوشرویی، توانمندی فنی از جمله ویژگی‌های مورد نیاز برای منابع انسانی است افزود: نحوه رفتار عامل مهمی در رضایتمندی و قضاوت مخاطبان سازمان است.

وی درباره واحدهای درمانی استان گفت: خوشبختانه در این واحدها امکانات پزشکی و درمانی، ایمنی بیمار و توانمندی پرسنل بسیار خوب است اما میزان تکریم ارباب رجوع باید تقویت شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان همچنین بر پاسخگویی اقناعی به ارباب رجوع و برخورد منصفانه و منطقی تاکید کرد.

وی برنامه‌ریزی برای توانمندسازی نیروی انسانی، جذب شایستگان، کاهش دافعه و آموزش مشتری‌مداری را ضروری دانست و ادامه داد: سرآمدی یک سیستم وابسته به سرآمدی نیروی انسانی آن است.

فخر در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت نظام اداری کشور گفت: لازم است ساختارهای نظام اداری کشور تغییر و دولت الکترونیک تقویت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت رضایتمندی بیمه شدگان گفت: ما مداخلات و اقدامات اصلاحی را بر اساس نتایج حاصل از سامانه مدیریت ارتباط با مشتری crm انجام می‌دهیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان مراکز درمانی تامین اجتماعی را امید و پناهگاه مردم توصیف و بیان کرد: باید از امکانات موجود نهایت بهره‌برداری صورت گیرد و بهترین خدمت به مردم ارائه شود.

فخر در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل سازمان تامین اجتماعی گفت: حسن خلق و توانمندی فنی بالای کارکنان سازمان، تامین اجتماعی را به یک سازمان سرآمد تبدیل کرده است.

کد خبر: 79597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =